Norsk Utleieforening

72 resultater

Type artikkel
Velg område
72 resultater funnet med valgt filtrering.
  1. Nyheter, Bransjenytt

Utleiekonferansen 2021 - avlyses!

Av hensyn til koronasituasjonen og usikkerheten rundt smitteutviklingen og de restriksjoner myndighetene iverksetter, har styret i Norsk Utleieforening besluttet at den planlagte Utleiekonferansen i februar 2021 avlyses. Alternativt arbeides det med muligheten for å gjennomføre digitale møteplasser med temaer av felles interesse for utleiebransjen.

2. Nyheter, Bransjenytt

Kato Stien og Petter Johnsen ansatt i AMV og HI-Gruppens tunnelsatsing

AMV og Hæhre & Isachsen Gruppen lanserte i slutten av august sin satsing innen utleie av anleggsutstyr mot den skandinaviske tunnel- og gruvebransjen. Nå er Kato Stien ansatt som administrernde direktør og Petter Johnsen er ansatt som salgs- og markedssjef i selskapet.

3. Nyheter, Bransjenytt

Leif-Martin Drange ny administrerende direktør i Renta

CFO Leif-Martin Drange er ansatt som ny administrerende direktør i Renta. Han tiltrådte stillingen 16. oktober og overtar etter Kato Stien, som gir seg etter syv år i Flexleie/Renta.

4. Nyheter, Bransjenytt

Her er den nye ledergruppen i Ramirent

– Nå er vi veldig godt rustet for å møte et krevende og litt uoversiktlig marked, sier administrerende direktør Fredrik Brandal.

5. Nyheter, Bransjenytt

Thomas Astrup blir ny administrerende direktør i Cramo

(Oslo 29. september 2020) Regiondirektør Thomas Astrup, er ansatt som ny administrerende direktør i Cramo. Han tiltrer stillingen 1. november 2020 og overtar etter Bjørn Melheim, som etter åtte år i Cramo begynner i ny stilling i Statsbygg.

6. Nyheter, Bransjenytt

UCO første utleieselskapet med 30 tonns Volvo-hybrid

Gravemaskinen Volvo EC300EL Hybrid er siste tilskudd blant UCOs «grønne» maskiner.

7. Nyheter, Bransjenytt

Søk etter standarder, produkter og innhold på nettsiden

Utviklingen av en Norsk Standard for kontrakter til utleieavtale av brakker og moduler starter nå, Vil din virksomhet være med?

8. Nyheter, Bransjenytt

Utvikler ny kontraktstandard for utleie

Standard Norge starter utviklingen av en ny Norsk Standard for kontrakter til utleieavtale av brakker og moduler.

9. Nyheter, Bransjenytt

Ny sidUCO leverer Norges første Volvo EW170E High Rail til Baneservice

Den nye hjulgraveren med jernbaneunderstell skal brukes av Baneservice på grunnarbeidene ved Loenga stasjon i Oslo i regi av Bane NOR. Arbeidet er en del av Follobaneprosjektet.

10. Nyheter, Bransjenytt

Algeco Group kjøper Temporary Space Nordics

Algeco Group, som blant annet eier norske Malthus Uniteam, kjøper selskapet Temporary Space Nordics.